Co je marketink, marketing
- koncepce obchodní a výrobní politiky firmy
- (ekonomie) metoda usměrňování a aktivního ovlivňování hospodářské činnosti podle potřeb trhu
Původ slova
z angličtiny
Slovní druh
Podstatné jméno, rod mužský
Související výrazy
marketink, marketing, neetický marketing, gerila marketing, event marketing, sociální marketing, direkt marketing, direct marketing, interní marketing
Překlady do jiných jazyků
Anglicky
marketing, marketing
Německy
Marketing (das), Absatzwesen (das)
Rusky
маркетинг
Knihy s touto tématikou
- Karel Havlíček, Milan Kašík, Marketing při utváření podnikové strategie, Vysoká škola finanční a správní, 2009
- Jaroslav Kita, Marketing, Iura Edition, 2000
- Radim Bačuvčík, Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost, VeRBuM (Zlín), 2012
- Marek Moudrý, Marketing Základy marketingu 2, Computer Media, 2008
- kolektiv autorů, Politický marketing - Úvod do teorie a praxe, Barrister & Principal, 2006
- Gustav Tomek, Věra Vávrová, Marketing od myšlenky k realizaci, Professional Publishing, 2007
- Radim Bačuvčík, Marketing neziskových organizací, VeRBuM (Zlín), 2011
- Marcela Zamazalová, Marketing obchodní firmy, Grada, 2011
- Karel Havlíček, Milan Kašík, Marketing při utváření podnikové strategie, Vysoká škola finanční a správní, 2015
- Astrid Braun-Höller, Marketing a PR pro ženy, Grada, 2005
- Simona Škarabelová, Marketing ve veřejném sektoru, Masarykova univerzita, 2007
- Vanessa Fox, Marketing ve věku společnosti Google, Computer Press (CPress), 2011
- Jaroslav Světlík, Marketing pro evropsky trh, Grada, 2003
- Iveta Horáková, Marketing v současné světové praxi, Grada, 1992
- Ladislav Kesner, Marketing a management muzeí a památek, Grada, 2005
- Dagmar Jakubíková, Marketing v cestovním ruchu, Grada, 2009
- Jaroslav Zlámal, Marketing ve zdravotnictví, Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2006
- Mari Smith, Chris Treadaway, Marketing na Facebooku: Výukový kurz, Computer Press (CPress), 2011
- Jana Boučková, Marketing, C.H. Beck, 2003
- Miroslava Vaštíková, Marketing měst a obcí, Grada, 1999
- Gary Armstrong, Philip Kotler, Marketing, Grada, 2004
- Jitka Vysekalová, Marketing, Fortuna Libri (ČR), 2006
- Neil Russel-Jones, Marketing, Portál, 2005
- Miroslav Foret, Marketing - základy a principy, Computer Press (CPress), 2003
- Miroslav Foret, Marketing - základy a postupy, Computer Press (CPress), 2001
- Jaroslav Světlík, Marketing - cesta k trhu, Aleš Čeněk, 2005
- Len Rogers, Marketing, Readers International, 1993
- Jaroslav Tručka, Marketing jako šachová hra, BizBooks, 2013
- Marek Moudrý, Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele, Computer Media, 200
Nenašli jste co jste hledali? Můžete se podívat, co zmiňuje o slově marketink, marketing wikipedie nebo abz.
Komentáře
Přidat nový komentář