Co je organizační kultura
- soubor základních pracovních podmínek, cílů, hodnot, norem, symbolů a artefaktů, součást modelu řízení firmy a podmínka jejího úspěchu a spokojenosti i efektivní výkonnosti pracovníků, též firemní kultura a podniková kultura
Související výrazy
funkce organizační struktury, organizační struktury a jejich změny, materiální prvky organizační struktury a kultury, nemateriální prvky organizační kultury, silná organizační kultura, orální kultura, laténská kultura, nátlaková kultura organizace, paranoidní kultura organizace, stradonická kultura, stradonický ráz
Organizační kultura může být také omylem zapsáno jako:
organyzační kultura, organizačný kultura, organyzačný kultura
Knihy s touto tématikou
- Zuzana Havrdová, Olga Šmídová, Jiří Šafr, Organizační kultura v sociálních službách jako předmět výzkumu, Univerzita Karlova, 2012
Je to málo? Můžete se podívat, jakou má definici výrazu organizační kultura wikipedie nebo abz.
Komentáře
Přidat nový komentář