Co je sociální marketing
- strategie chování a jednání využívající marketingových metod, technik a prostředků, které umožňují cíleně působit na vybrané skupiny osob se záměrem ovlivňovat a měnit jejich postoje k sociálním a zdravotním problémům tak, aby došlo k zlepšení jejich sociální, etické a zdravotní situace
Související výrazy
sociální interakce, sociální smrt, sociální desirabilita, sociální dovednosti, sociální maladaptace, sociální determinace, sociální kompetence, sociální gradient, sociální deprivace, sociální pozice, sociální debilita, sociální facilitace, kompetence sociální a personální, latentní sociální funkce, sociální status, sociální dysfunkce, sociální zdraví, sociální a edukativní zanedbanost, sociální stratifikace, sociální stereotyp, sociální percepce, sociální a kulturní antropologie, sociální opora, sociální izolace, sociální konflikt, sociální kognice, sociální role, sociální učení, sociální inteligence, sociální slepota, sociální intruze, sociální pedagogika, sociální dynamika, sociální zahálení, asymetrická sociální komunikace, sociální terapie, sociální schéma, sociální anomie, sociální únava, stres z negativní sociální komunikace, sociální kompetentnost, sociální determinanty psychiky, sociální adaptabilita, sociální deviace, horizontální sociální mobilita, manifestní sociální funkce, sociální parazitismus, sociální ekvita, sociální exkluze, vertikální ekonomicko sociální mobilita, sociální kohezivita, sociální prostor, sociální norma, sociální dědičnost, sociální deziderabilita, sociální patologie, sociální rituály, sociální agregát, sociální averze, sociální koheze, sociální prostředí, sociální eufunkce, sociální spouštěče, sociální fobie, sociální integrace, sociální statika, sociální mezník, sociální kontrola, sociální prezentace člověka, sociální toxiny, sociální atmosféra ve škole, sociální takt, interetnické sociální klima, sociální normalita, sociální komparace, sociální motivace učení, sociální apetence, sociální psychologie, sociální struktura, sociální děloha, sociální kapitál, sociální tendence, sociální kurátor, sociální typ učitele, sociální efektivita, sociální rezistence, sociální pozice obětního beránka, sociální persistence, sociální kompetice, sociální exitus, sociální informace, sociální atrakce, sociální klima školy, interní sociální koheze, sociální lubrikans, sociální figurace, selektivnost sociální percepce, sociální atmosféra školy, sociální profese, sociální insuficience, sociální repulze, marketink, gerila marketing, event marketing, neetický marketing, direct marketing, direkt marketing, interní marketing
Sociální marketing může být také omylem zapsáno jako:
socijální marketing, sociálný marketing, sociální marketyng, socyjální marketing, socijálný marketing, socijální marketyng, sociálný marketyng, socyjálný marketing, socyjální marketyng, socijálný marketyng, socyjálný marketyng
Překlady do jiných jazyků
Francouzsky
marketing social
Knihy s touto tématikou
- Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Sociální marketing, VeRBuM (Zlín), 2016
- Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví, VeRBuM (Zlín), 2015
- Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění, VeRBuM (Zlín), 2016
Chybí zde nějaké informace? Můžete se podívat, co zmiňuje o výrazu sociální marketing wikipedie nebo abz.
Komentáře
Přidat nový komentář